Wie is Daan?

Ik ben Daniëlle van Drongelen, afgekort Daan.
Mijn hart gaat sneller kloppen van prachtige gesprekken met mensen.
Gesprekken over idealen, dromen en ideeën.
Ze inspireren mijn eindeloze creativiteit.
En ik heb ze nodig om op ideeën te komen.
Om hen te helpen bij het tastbaar, bereikbaar en verkoopbaar maken van die idealen.

Elke campagne een feest! 

Mijn ideeën geven net dat extra’s aan campagnes, dat wat mensen raakt. En met succes! De afgelopen jaren gaf ik veel campagnes een ideaal verhaal.
Zo werkte ik voor goede doelen die een project op een creatieve manier wilden laten schitteren. Ook was ik betrokken bij maatschappelijke- of vrijwilligers organisaties die graag eens een communicatie & fondswervings professional mee wilden laten kijken of in wilden zetten. Mijn licht scheen over organisaties die met de doelgroep jeugd het verschil wilden maken met hun campagnes en communicatie.

De wervingscamapagnes in het onderwijs zijn voor mij een uitdaging die resulteren in mooie campagnes. Design, communicatie en communicatie in ontmoeting en gedrag zijn basisonderdelen van campagnes voor onderwijsgroepen.

Marketing en PR campagnes voor bedrijven zijn verrassend en vernieuwend en spreken van durf en lef.

De combinatie van mijn wervende- en communicatieve vaardigheden én de ontmoetingen met mensen, maken elke campagne voor mij tot een feest!

Met mijn diversiteit aan interesses wil ik van betekenis zijn en kansen bieden voor organisaties. Mensen geven samen een organisatie kleur. Elke ontmoeting is een gouden kans!

Een greep uit een aantal campagnes:

  • Bij de Protestantse Kerk in Nederland (Utrecht) bedacht ik als communicatieadviseur creatieve fondswervende campagnes voor Kerk in Actie.
  • Bij Edukans in Amersfoort bedacht ik uitwisselingscampagnes waarin jongeren in ontwikkelingslanden elkaar ontmoetten.
  • Bij de Willem van Oranje Scholengroep in Brabant adviseerde ik in de huisstijl, interne- en externe communicatie en communicatie in ontmoeting.
  • Bij de Protestantse gemeente Waalwijk bedacht ik communicatie campagnes om te komen tot een werkgroepenmodel.
  • Bij de PKN kerken in Breda bedacht ik als jeugdwerker verbindende campagnes voor jeugd & jongeren.
  • Bij de Stichting de Voorweiden deed ik de fondsenwerving zodat mensen met een verstandelijke beperking zelfstandig gingen wonen.
  • Bij het Willem van Oranje College in Waalwijk maakte ik een plan voor de werving van nieuwe brugklassers
  • Bij de stichting 'Zin in Leven' adviseerde ik in huisstijl, fondsenwerving en communicatie

Een goede campagne is goud en werkt als de uitvoering minstens even goed is.