Campagne op maat

Geloof jij rotsvast in het verhaal en de missie van je organisatie?
Dan kunnen anderen dat ook!

Maar iedere campagne vraagt om een eigen strategie. Een eigen stijl en aanpak.
Passend binnen de cultuur van een organisatie, en gericht op het ultieme doel.

IDV_heart

Recht naar het hart

Met een uitgekiende communicatiestrategie
modelleer ik jouw verhaal in een campagne.
Helder, zichtbaar, voelbaar.
Recht naar het hart van jouw doelgroep.
Want als jouw ideaal omarmd wordt met de juiste campagne,
volgt het succes vanzelf.

IVD_text3

Hoe pakken we dat aan?

Samen zetten we de volgende stappen:

Aan welke type campagnes kun je denken bij Idee VanDaan?

  • Wervingscampagne nieuwe brugklassers voor het Voortgezet Onderwijs
  • Wervingscampagne nieuwe basisschoolleerlingen voor het Primair Onderwijs
  • Out of the box campagnes voor gemeenten en overheidsinstellingen
  • Gesprekspartner in communicatie voor directies van scholen
  • Communicatiecampagnes voor colleges van bestuur van onderwijsorganisaties
  • Bewustwordingscampagne voor professionals die met kinderen en jongeren werken
  • Marketing & PR campagnes voor bedrijven
  • Kerkbalanscampagne en brieven voor kerken en religieuze organisaties

Waarom is dat gouden randje zo belangrijk?

Finesse

Een gouden randje, betekent een finesse die net dat extra’s geeft. En dat heb je nodig. Omdat je positief op wilt vallen, bekendheid wilt genereren én uit bent op een gun factor. Overtuig daarom met een gouden randje. Ik help je daar graag bij.